Аромати і дизайн. Частина 1: Увага до деталей

Архітектори краси, дизайнери придумують флакони, у яких поміщають аромати — об’єкти нашої уяви і бажань. У цьому циклі статей я пропоную вам познайомитися зі світом дизайну парфумерних флаконів: з незвичайними екземплярами, прихованими деталями та креативними витворами.

Унікальна упаковка, бантики, кришечки — нові флакони прагнуть виділитися своїм власним стилем. Одна з деталей, яка миттєво виділяє флакон з безлічі інших, — стрічка. Тканинний бантик, зав’язану навколо горлечка класичного Miss Dior від Christian Dior, змінився твердими металевої та скляної версіями в сучасному Miss Dior Cherie. Цей бантик навіть став одним з ключових елементів в рекламі парфумів.
Тканинні стрічки привернули увагу і таких брендів, як Reminiscence, Lanvin і Juicy Couture. Всі вони знайшли їм місце в оформленні своїх парфумерних новинок. Крім того, цей шикарний аксесуар перестав бути прерогативою жіночих ароматів: флакончик чоловічого The Beat for Men від Burberry прикрашений точно так само, як і жіноча версія цього парфуму: стильною стрічкою з найтоншої замші.

Ще один елемент дизайну, від якого залежить успішність вигляду флакона, — це кришечка. Іноді здається, що чарівність всього флакона створено однією лише кришечкою. На жаль, іноді це шкодить продажу аромату, тому що в магазинах тестери зазвичай ставляться без кришечки, тому покупці не можуть оцінити всю пишноту оформлення аромату. Уявіть, що цікавого було б у флаконі Daisy від Marc Jacobs, якщо б не ця квіточка маргаритки з 60-х у стилі «flower power»? Або l’air du Temps від Nina Ricci без повітряних голубів на кришечці? Або Feerie від Van Cleef & Arpels без усевшейся на гілочці феї?
Дизайнери також люблять закривати флакони яким-небудь незвичайним способом. Наприклад, це стосується флаконів Kelly Caleche і Terre d’hermes, механізм закриття яких схожий на замочок. Флакони Mona di Orio закупорюються подібно пляшках шампанського, а кришечка Cartier Roadster схожа на елегантну кнопочку на наручних годинниках.
Окремі цікаві деталі можна побачити і в упаковках. Наприклад, надрукований візерунок на коробочці c’est la Fete Patchouli від Christian Lacroix здається вишитою нитками, а особа з аромату John Galliano можна подумати, матеріалізувалося прямо з фантазій знаменитого кутюр’є.

Ще одна цікава новинка — невидима помпа у флаконі Ma Dame від Gaultier. Можливо, це початок нового тренда.

Рекомендуемо переглянути майстер клас:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *