Як знайти свого майстра: 5 ознак поганого перукаря

Відвідуючи перукарський салон, ти кожен раз очікуєш, що покинеш його королевою краси з ідеальною зачіскою і шикарними локонами.

Однак реальність не завжди відповідає нашим мріям.

Найчастіше це відбувається із-за не зовсім вдалого вибору перукаря.

Однак дещо в поведінці перукаря повинно насторожити тебе і допомогти визначити некомпетентність фахівця, поки він не зіпсував твої кучері.

«Ліза» склала топ-5 ознак непрофесійного перукаря:

Не слухає клієнта

Якщо ти хочеш отримати волосся золотистого відтінку і трохи підрізати посічені кінчики, а йдеш з салону жагучою брюнеткою з коротким каре – це прямо говорить про нездатність чи небажання перукаря слухати побажання клієнта. Відмова враховувати бажання людини, який йому довірився — це один з найважливіших ознак некомпетентності професіонала.

Не вміє розраховувати час

Якщо майстер задався метою стати рекордсменом за кількістю обслужених клієнтів – це не твої проблеми. Ти не прийшла в салон, щоб перукар поспіхом стриг, фарбував або укладав твої волосся. Те ж саме стосується ситуації, коли ти змушена сидіти в перукарні по кілька годин, чекаючи виконання якоїсь однієї процедури. Невмінням організувати свій робочий час відрізняються лише непрофесіонали.

Економить і хитрує

Деякі недобросовісні майстра схильні економити за рахунок здоров’я і гаманця клієнта. Якщо ти помітила, що майстер використовує дешеву косметику, видаючи її за брендовий, або розводить дорогу фарбу водою, прощайся з таким горе-спеціалістом. Адже в цій ситуації страждає не тільки твій гаманець, але і волосся.

Веде себе нетактовно

Частенько трапляється, що в процесі роботи з клієнтом перукар дозволяє собі недоречні і навіть безпардонні коментарі. Будь-які можливі зауваження з приводу зовнішності клієнта майстер повинен робити делікатно і тактовно. Тобі ні в якому разі не потрібно терпіти хамські висловлювання від перукаря або вислуховувати нескінченні плітки про колег майстра або його роботи в салоні.

Не спілкується з клієнтом

Інша крайність – це повна відмова від спілкування з клієнтом. Робота людини, який покликаний дарувати красу, як не крути, передбачає певну привітність і комунікабельність. Повна тиша під час роботи або відповіді крізь зуби не сприяють тому, що ти будеш відчувати себе в кріслі майстра комфортно і розкуто.

Рекомендуемо переглянути майстер клас:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *