Як створити парфумерний бізнес

Парфумерія – це прекрасне джерело отримання прибутку, адже ми користуємося парфумами або туалетною водою кожен день, даруємо один одному подарунки у вигляді ароматного флакончика і просто збираємо колекцію розкішних пахощів, а отже такий вид товару, що користується попитом. На сьогоднішній момент особливою популярністю користується маркетингова реалізація парфумів, що представляє собою безліч дистриб’юторів, які пропонують продукцію тієї чи іншої парфумерної та косметичної компанії по каталогу товарів.Але всупереч сучасного способу життя, де всі звикли клікати мишкою сидячи за монітором, люди не перестали ходити в бутіки заради покупок ароматного флакона парфумів, довіряючи, перш за все, своєму нюху, ніж красивою картинці на сторінці каталогу, і це на руку продавцям парфумерії. Як правильно побудувати парфумерний бізнес, якщо ви вирішили створити бутік подібного призначення? Якщо ви задумалися над цим питанням, тоді саме час прочитати цю статтю.

ПЕРЕВАГУ КЛІЄНТІВ, ВИБІР ПАРФУМУ ДЛЯ ПРОДАЖУ

Перш ніж сліпо скуповувати всілякі парфуми і туалетну воду на який-небудь оптової точці, виявити основні переваги потенційних клієнтів, які будуть відвідувати ваш бутік. Звичайно, деякі люди женуться за модою», бажаючи придбати ексклюзивну модель духів, а також сучасні бренди парфуму. Однак це далеко не вся клієнтура, яка купити витончений флакончик ароматних духів.Якщо ви в першу чергу націлені на продаж парфумів середньостатистичної публіці, що не має «разбалованности» у виборі, тоді обмежтеся покупкою парфуму чотирьох видів ароматів: цитрусовий, квітковий, шипровий і фужерні. Після чого придбайте кілька різновидів парфуму по даній класифікації. Це допоможе вам економно використовувати капітал для бізнесу і догодити кожному клієнту без винятку.

ІДЕАЛЬНЕ МІСЦЕ ДЛЯ СТВОРЕННЯ БУТІКА – ЗАПОРУКА УСПІШНОЇ ТОРГІВЛІ

Збираючись купити або орендувати якийсь бутік для подальшого відкриття парфумерного магазину, варто врахувати кілька тонкощів. По-перше, місце повинне бути максимально відвідуваним, а значить, ваш бутік повинен знаходитися де-небудь в центрі або на самому початку ряду. По-друге, бутік рекомендується вибирати з дуже гарним освітленням, так як парфум упаковано в коробки з дрібним шрифтом, тому створіть комфорт і зручність для ваших клієнтів, не створюючи проблем для читання потрібної їм інформації.По-третє, постарайтеся якомога красивіше і цікавіше оформити ваш бутік, створюючи гламурний стиль (велике фото на склі, витончені панно, різнокольорові стелажі і т. д.).

ПРОРЕКЛАМИРУЙТЕ СВІЙ ПАРФУМЕРНИЙ МАГАЗИН

Коли всі духи будуть акуратно виставлені на вітринах вашого бутіка, приділіть увагу рекламі, яка повинна бути якісно збудований, з максимальним вмістом корисної інформації. Це може бути відеоролик з супроводом романтичного сюжету, привертає увагу клієнтів, фото колаж з неординарним оформленням, наприклад в стилі 3D або прості брошури, виконані в глянцевому матеріалі, що уміщаються в сумочці милої леді.

КОНТРОЛЮЙТЕ СВОЄЧАСНЕ ОТРИМАННЯ НОВОГО ТОВАРУ

Після того, як ваш бутік почне активно працювати і приносити вам прибуток, не забувайте поповнювати колекції парфумів новими парфумами. А для цього варто знайти хорошого постачальника якісної парфумерії. Для отримання різноманітних товарів, що можна налагодити контакти відразу з декількома постачальниками. Але щоб не опинитися в боржниках або з великою купою товару, захламляющего вітрини, не замовляйте відразу величезні колекції, обмежтеся двома-трьома видами парфумів та туалетної води у кожного постачальника окремо.

Рекомендуємо переглянути майстер клас

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *