Косметика класу люкс – не те, що ми думаємо!

Рейтинги косметики класу люкс рясніють світовими брендами і відносно високими цінами.

В їх основі лежать передові розробки кращих вчених і різні чудодійні ноу-хау. Але до розуміння терміна «косметика класу люкс» домішано багато принципових помилок.

Це насправді зовсім не те, що ми думаємо.

Косметика класу люкс в обивательському розумінні

Головною ознакою люксової косметики в звичному розумінні є її престижність та якість. На думку фахівців, близько 60 відсотків її вартості становить розкрутка крутого бренду і краса упаковки. Також виробники піклуються про склад і дієвості якісної косметики. Дорогі засоби містять натуральні сильнодіючі компоненти. Тому «люкс», що знаходиться в арсеналі багатьох споживачів, дає приголомшливий ефект, але не грішить звиканням. Так, різка відмова від нього не тягне за собою погіршення стану шкіри.

Косметика класу люкс: не просто дорожнеча, а винятковість

Насправді, по суті, дорогу і якісну косметику, продається в багатьох магазинах у зведеному доступі, не можна зараховувати до косметики класу люкс. Тому що її головна характеристика – не престижність і ціна, а жорстка лимитированность. Якщо на твоїй поличці знаходиться тюбик цієї декоративної косметики класу люкс, то навряд чи знайдеться такий же у подружок. Адже справжній люкс випускається в маленьких кількостях. Люкс і люкс, щоб бути виключно рідкісним і ексклюзивним, тому практично недоступний у вільному продажу.Те, що зазвичай рекламщики зараховують до цього сегменту ринку, насправді є елітним мас-маркетом (косметика масового споживання).

Принципові ознаки цієї косметики класу люкс

  • Креативна авторська розробка. Таку косметику в цьому плані метафорично можна порівняти з оригіналами картин геніальних живописців.
  • Прагнення виробників не виходить на глобальний рівень продажів, а залишатися в локальній ніші.
  • Жодних ліцензій на виробництво в Китаї або де б то не було. Люксові рецепти триматися в секреті і передаються з покоління в покоління.
  • Звичайно ж, беззаперечну якість.

Люксові бренди

До люксовим брендів належать, наприклад, «Chanel», «Elizabeth Arden», «Christian Dior», «Givenchy» і т. д. Тільки ці компанії випускають й елітну косметику інших класів. Непідробний люкс, скажімо, від «Chanel» змушує клієнтів роками чекати своєї черги на покупку. Лідером у цій сфері досі залишається французька косметика класу люкс.

Рекомендуємо переглянути майстер клас

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *