13 видів знижок для салонів краси і приватних майстрів

У цій статті аналізуються різні маркетингові прийоми, що допомагають залучити клієнтів. Взагалі цих прийомів набагато більше, але я вибрала ті, які добре підходять саме до нашої сфері – продажу послуг у сфері краси.

Наводячи приклади, я в першу чергу орієнтувалася на випускників нашого навчального центру – майстрів по епіляції і SPA.

Однак я впевнена, що і інші майстри індустрії краси, знайдуть у цій статті багато корисного.

1 Знижка на строк Така знижка встановлюється на певний строк. Обмеження по терміну є стимулом для покупців – вони розуміють, що через певний час пільгові умови закінчаться.

Наприклад: До 10 квітня знижка на антицелюлітну програму 20%.
Ваша вигода полягає в тому, що Ви отримуєте великий потік клієнтів тоді, коли Вам це зручно. Плюс багато приймуть рішення прийти до Вас не «коли-небудь» (=ніколи), а саме у визначені дати.
Потрібно анонсувати таку знижку заздалегідь? Залежить від обставин. У деяких випадках так. Наприклад, майстер з СПА у відпустці. Щоб потенційні клієнти не пішли в інший салон, де вони можуть записатися «на сьогодні», Ви їм пропонуєте спеціальну ціну, але через тиждень. Для багатьох це буде вагомою причиною почекати.
В інших випадках попереджати про знижку заздалегідь не потрібно. Наприклад, клієнт вже готовий записатися за звичайною ціною. Його і так все влаштовує. А тут Ви ще і повідомляєте, що через тиждень буде знижка. Звичайно, він запишеться через тиждень. А за цей тиждень ще багато чого може статися: помінятися настрій, початися критичні дні у вигляді сесії, та й взагалі купа справ. Клієнтів краще брати «гарячими».

2 Одноденна знижка Нехай це знижка на термін, але, все ж, хочу її виділити окремо. Знижка на один день – це взагалі відмінний «стимулятор» продажів. 

Наприклад: Тільки при записі сьогодні знижка на шугарінг бікіні 25%. 

3 Знижка на одну послугу Сенс зрозумілий: пільгова ціна застосовується тільки на конкретну послугу. Дуже часто така знижка супроводжується обмеженням терміну. Тобто, перед нами комбінована знижка.

Наприклад: на цьому тижні знижка 30% на шоколадне обгортання. Спробуйте і якщо захочете, можете на цьому тижні сплатити стільки обгортань, скільки захочете. На них все буде надана знижка. А прийдете тоді, коли Вам буде зручно. Рекомендований курс – 10 процедур.
Ваша вигода полягає в тому, що Ви з великою ймовірністю продаєте досить дорогий товар неочевидного попиту (без шоколадного обгортання на відміну від манікюру клієнт може жити довго і щасливо). Зазвичай клієнтові для прийняття рішення про покупку такої послуги потрібна додаткова причина. І Ви йому її люб’язно надаєте – знижка саме на цю послугу. На іншу послугу знижки немає. Тому потрібно «заощадити» — купити ту, що зі знижкою

4 Попередня знижка Ця знижка застосовується у разі попереднього запису на нову послугу.

Наприклад: Ви ще тільки збираєтеся на навчання за шугарінгу, ще не впровадили цю послугу, а у Вас вже черга з клієнтів.

5 Знижка при достижении певної суми Класичний прийом роздрібної торгівлі. Хочете знижку? Тоді купите товар на якусь мінімальну суму.

Наприклад: Якщо сума Вашого чека за один день більше 5000 рублів (можна у різних майстрів, але в один день), Ви отримуєте знижку 10%.
Вражаюче, як мало салонів краси користуються цим прийомом, а даремно!

Важливо вірно визначити суму, при якій Ви надаєте знижку. Вона не повинна бути дуже маленькою, такою, на яку клієнт купить і так, але і не повинна бути занадто великою, недосяжною. В нашому випадку доцільно встановити суму, на 50% перевищує середній чек – для приватного майстра і на 100% — для салону (щоб стимулювати клієнта відвідати за один день, різних майстрів) Включати в середній чек продукцію для домашнього догляду, залежить від Вашої маржинального прибутку на цю продукцію. Я рекомендую включати.

6 Накопичувальна знижка Комбінований вид, що включає у собі кілька елементів. Сенс простий і зрозумілий: накопичуєте покупок на конкретну суму –отримуєте нову знижку, і так по шкалі.

Працювати з постійними клієнтами простіше і приємніше для нас. До того ж клієнт, який отримує суттєву знижку, навряд чи захоче шукати щось нове. Адже там йому знижку ніхто не дасть.

7 Персональна знижка знижка надається в обмін на купон або флаєр. Купон або флаєр можна надіслати ел. поштою, попросити вирізати в журналі і навіть просто вручити на вулиці.

Важливо, що наявність такого купона-флаєра ще і дозволяє Вам відстежувати канал залучення клієнта.
Відверто кажучи, великі компанії тільки для того і роблять ці купони, щоб бачити, звідки приходить багато клієнтів, в яку рекламу є сенс вкладати ще більше грошей.

8 Святкова знижка Клієнт отримує на свій телефон смс з привітанням, а заодно і знижкою.
Відмінно працює на послуги салону краси в честь дня народження клієнта
9  Знижки конкретним групам Помічали в аптеках «знижки для пенсіонерів», а в кінотеатрах «знижки для студентів»?
У випадку з продажем послуг у сфері краси добре зарекомендували себе знижки для наречених, іменинниць і майбутніх мам.
10  Партнерська знижка Ви залучаєте партнера, який буде вас рекомендувати або поширювати вашу продукцію, а натомість ви йому пропонуєте самому стати покупцем на пільгових умовах.

Наприклад: якщо від Вас до нас прийшли три людини, то за Вами на півроку закріплюється знижка 10%. Або 10% від їх покупок нараховується на Ваш витруальный рахунок, і Ви можете використовувати їх при оплаті своїх послуг.
Другий варіант, звичайно, грамотніше, але й більш трудомісткий. Що більше підійде Вам, вирішуйте самі.
Тільки, будь ласка, будьте реалістами і не скупіться. В одному салоні бачила оголошення типу «Приведи 10 подружок і отримай разову знижку 20%». При спілкуванні з адміністратором з’ясувала, що привести їх треба за один місяць. Слабо уявляю собі людину, який приведе в салон краси 10 подруг в місяць.
Думаю, навіть якщо хтось призведе 2-3 осіб за весь час роботи з Вами, для Вас це буде більш ніж непогано. І такий клієнт заслуговує чогось більшого, ніж разова 20% знижка!

11 Крос-знижка Ви пропонуєте клієнту придбати одну (або декілька) послуг за базовою ціною, а додаткову послугу зі знижкою.

Наприклад: при придбанні масажу з обгортанням знижка на обгортання 50%.
В результаті Ви, звичайно, заробите на обгортанні менше, ніж могли б. Але зате продасте послугу з невисокою собівартістю і невеликим часом виконання.

12 Знижка на першу покупку Добре працює для послуг. Допомагає прийняти рішення тим, хто давно хотів, але не наважувався.

Наприклад: йдете на епіляцію вперше? Вам знижка 20%.

13 Знижка-абонемент Дуже актуально для послуг.

Наприклад: при купівлі абонемента на курс SPA процедур знижка 10% на масажі і 30% на обгортання.

І наостанок кілька універсальних рекомендацій:

Подарунок краще, ніж знижка.

Чому? Та тому що клієнт оцінює вартість подарунка за його цінності або за роздрібною ціною (ніж ціна відрізняється від цінності, адже Ви вже знаєте?). А Вам він обходиться по оптовій ціні або собівартості надання послуги.

Крім того, намагайтеся дарувати клієнту щось хороше, чого він раніше не пробував, але що могло б бути йому корисним. Тоді, якщо Ви правильно вгадали з подарунком, в наступний раз він у Вас це купить.

Знижка повинна бути зрозумілою.

«Знижка на манікюр в один день з масажем, якщо Ви запишетесь сьогодні і прийдете втрьох» — це звичайно добре, але важкувато.

Не хитрите зі знижками.

У руських людей і так дуже сильно недовіру до навколишнього світу. Так вже склалося історично, що ми у всьому бачимо підступ, очікуємо, що нас обдурять. Не виправдовуйте ці очікування. Пообіцяли знижку – дайте, а не шукайте привід відмовити.

Мінімальна знижка на послуги 20%.

Завдяки численним купонаторам, знижки в свідомості споживачів кілька «девальвировались». Якщо на початку 2000-х знижка в салоні краси 10% була дуже бажаною, то зараз така знижка навряд чи змусить когось прийняти рішення в Вашу користь.

Що робити, якщо у Вас чесне ціноутворення або велика собівартість послуги і Ви не маєте можливості направо і наліво роздавати великі знижки?

Висловлюйте Вашу знижку в грошовому еквіваленті.

Наприклад: шугарінг глибокого бікіні стоїть у Вас 2000 рублів. Якщо дати на нього знижку 20%, то Ви втратите 400. Вам би не хотілося втрачати більше 200 рублів, але запропонувати знижку 10% якось несолідно. Запропонуйте клієнтові знижку в 200 рублів! Можете навіть надрукувати флаєр на 200 рублів (деякі радять оформити його у вигляді купюри відповідного номіналу). «Викинути» 200 рублів – не у кожного рука підніметься, а от відправити в сміття знижку 10%, набагато легше.

Не надавайте знижку на ті послуги, собівартість або час виконання яких високі.

Наприклад: знижка на шугарінг ніг – погана ідея (за рідкісним винятком).

Хороша ідея: знижка на бікіні-дизайн (гліттер-тату), знижка на шугарінг пахв, знижка на SPA догляд для рук (робиться одночасно з будь епіляцією або доглядом за обличчям), знижка на обгортання.

Надавайте знижку або даруєте подарунок не «тому що», а «для того, щоб».

Наприклад: якщо клієнтка ніколи не пробувала шугарінг ніг, зробіть їй один раз цю процедуру за ціною воскової епіляції (якщо довжина волосся дозволяє), для того, щоб вона змогла оцінити всі переваги шугарінга і наступного разу прийшла на цю процедуру вже по повній вартості.

Або надайте знижку 50% на будь-обгортання тієї клієнтці, яка ходить на масаж, для того, щоб, оцінивши всі принади обгортання, наступного разу вона замовила цю процедуру в комплексі.

Рекомендуємо переглянути майстер клас

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *